THANK YOU SO MUCH FOR FOLLOWING ME HUGS & XX

Follow Me

Saturday, 13 November 2010

LOVE IS ALL AROUND US!.............................

Evening all!

Love is all around us!, you are all probably thinking what I'm I going on about?, well I have just sat with my little girl (well she is to me at 14 lol!) and watched Love Actually for the millionth time and it's my fave film ever . I so love Hugh Grant, it's the accent lol (yes I'm very sad!!) and he always makes me laugh and  Bill Nighy is just fantastic :o).
Right, enough rambling and onto tonights card. This sweet image is from Digistamp Boutique and it's the cutest cat called Dora. I have used some fab papers from BasicGrey "Olivia" paper pad my fave flower punch from Nellie Snellen.

This purrrrect cat is going into the following Challenges :-
Alphabet ~ C is for Cat
Stamp Something ~ November Digi day
Sweet Shop # sss82 ~ Sketch
CES # 12 ~ Think Pink
Fab'n'Funky # 48 ~ Going round in circles
DigiStamp Boutique ~ November Competition


Birthday Dora ~ DigiStamp Boutique


Close up of image


Close up of flower & Charm


Close up of Sentiment


Side View

Items used

Digistamp ~ DigiStamp Boutique
Papers ~ BasicGrey "Olivia"
Colouring Medium ~ Promarkers
Flower ~ NS "Poinsettia"
Pearls & Ribbon ~ Stash
Sentiment ~ Craftwork Cards
Nesties

Thank you for looking and all your lovely comments :o)

Right I'm off to catch Strictly and X-Factor woohoooo!

I do hope Wanger goes tonight and Anne isn't being dragged around the floor again lol!
And tomorrow I'm  a Celeb is back yipeeee!

Have a great evening!

Love

27 comments:

xGemmax said...

awwwww Vicky its ever so pretty hun...love those fabbie papers and Dora is so sweet :o)
hugs and xxx

Sue said...

Hi Vicky, this is so cute, and I just love the papers. Sue x

Wishcraft said...

Gorgeous card Vicky, love the papers and cute image. Great layout too. I spent money today and blame you entirely lol! I ordered the new Sugar Nellie sassy set... it's funny, I didn't even like the first set very much until you waved them under my nose! So it's your fault ;o) Lisa x

Ali said...

Oh thats sweet - sorry could you just spell check your sentence near the end - is it meant to spell something with a k - lol??? Ooh no thats a bit rude -sorry!! Hmm I love that film as well but I get really down afterwards 'cos I think nothing like that would ever happen to me - boo hoo!!!

Ali said...

Hee Hee, I was a bit worried after I typed it incase you didn't get my humour!! Looking forward to tomorrow night - bottle of wine - check, scrummy choc - check, no bugs -check. The only one I dont want to see is that guy from the happy mondays!

karen said...

Hi Vicky, thanks for leaving me a lovely comment on my blog! I have to say this card just blew me away, amazing!! Karen x

Coachfans said...

Love that charm that is dangling.

coops said...

stunning card vicky.the little kitty is so cute and love the charm and yet more gorgeous papers.
i sure wouldn`t mind been locked away with your paper stash for a week :D:D

xx coops xx

cardmaking bird said...

Such a cute card - I love the way you've tied in the image with the DP and the charm. Fab! Marie x

Korin said...

Vicky, this is wonderful! In fact, your whole blog is wonderful :). You certainly have a talent for card making! Thanks for playing along with The Sweet Stop this week. We are honored to have you!

Ellie said...

This is so adorable! Love the cute image, super fun papers and gorgeous sketch.
Thank so much for sharing it with us at stamp something. Hope to see you again next week!

amanda stokes said...

Hi Vicky!
Gorgeous card,you have great taste in paper's... you should def get the fin and dandy girly pad right up your street! ;)
I love that film too and i agree about hugh grant so we can be sad together lol..i love notting hill aswell
OMG how fab was strictly last night scott was amazing!and lucky bruno getting all those kisses lol
tonights the night... I'm a celeb...yay!
and please let wagner go tonight lol
hugs amanda xx

Jules said...

Hi Vicky

Another beautiful card .. .. love your colour and paper choices.

Dare I say that Wagner was discussed across the table whilst we were out last night (now that is sad!!). I was told that the people who stopped last year's X-Factor winner from getting to number one at Christmas are this year all voting to keep Wagner in to make a joke of the whole thing!!!

So we will see what happens tonight?!?!?

Have a good Sunday.

Love Jules xx

karen said...

Hi Vicky (again), I am back on behalf of Fab N Funky this time. I truly love this card and so glad you shared it with us this week. Karen

Cazza said...

Gorgeous, gorgeous, GORGEOUS card hon!! Love it!! :o)
xxx

Pops x said...

Hi sweetie this is gorgeous i love the colours and the flower looks so fab big hugs love Pops x

dstandard said...

What a cute little kitty and love your card! Thanks for playing at The Sweet Stop!

Emma said...

Aw such a gorgeous card, adorable image and love the papers.
Thanks for joining us at CES Challenges and good luck.
Hugs Emma x

* Shaz * said...

Gorgeous card such a cute image thanks for joining us at Alphabet challenge x

Time-To-Share said...

Yet another fabulous card! You are so talented! Trish x

kaylou said...

wow what a gorgeous card, thanks for playing pink at CES Challenges.
hugs Kaylou xoxo

The Crafty Den said...

Hi Vicky, what a pretty card. Your colouring is fab and I love the papers. Thanks for joining in with our monthly competition over at DigiStamp Boutique. Hugs, Denise x

Joni Parker said...

LOVE this!! That cat charm is too cute...only outdone by your cat image!! Thanks for joining us at Alphabet Challenge this week!!

Julie said...

Oh, Super card Vicky!! Love your image and what fab papers!! Thanks for joining us at CES this week, Juliexx

Vicky said...

Gorgeous card Vicky I have this paper pad & its just soooo pretty. I love your image & your LO. Love Actually is 1 of my hubby's fave films as well would you believe....
Thank you for joining us at CES Challenges this week, good luck.

Hugs Vicky xx

Lee said...

Oh this one is soooo cute i love that charm.A really lovely card.xx

Love to Doodle! said...

Super duper fabulously gorgeous...love it....thanks for joining in our DSB comp again Vicky....and I've seen that film a few times too...Sally-Ann..x