THANK YOU SO MUCH FOR FOLLOWING ME HUGS & XX

Follow Me

Wednesday, 17 November 2010

HUG TIME AHHHHHHH....................

Afternoon all!

Hope you are all well on this very cold, miserable day and a quick mention on the fab engagement of Wills and Katie, Congratulations!, such a lovely couple :o)
Right, onto today's card, this cutie I have had for a while and I forgot I had it :o( ( very naughty girl! ). This gorgeous stamp is from the one and only Lili of the Valley, and I think she is sooooo adorable ahhhhh. I have used some lovely papers from the new BasicGrey pad "Curio" and it has a gorgeous vintage feel, just perfect for this sweet image. Again I have used my fave flower punch from NS "Poinsettia" and a little ribbon.

This cutie image is going into the following Challenges :-
Allsorts # 78 ~ A Sketch 4 U
Fab'n'Funky # 49 ~ Forget me not
OSAAT # 39 ~ Fave colour ~ Browns/neutrals




Close up of image


Close up of flower/leaves


Side View

Items Used

Papers ~ BasicGrey "Curio"
Colouring Medium ~ Promarkers
Flower Punch ~ NS "Poinsettia"
Leaf Punch ~ NS Punch
Ribbon ~ Stash
Nesties

Thank you for looking and all your lovely comments :o)

OK, who watched I'm a Celeb last night?. Well that Gillian is getting right up my nose at the mo and I think Britt is going to have a right go soon lol!. Shaun done really well on the food trial and  and Linford and Stacey are just soooo funny lol!

Well we got a night off tonight, so we are gonna watch the footie instead, that's a joke in it's self lol!

Have a fab evening and I'll be back laters!

Love



29 comments:

Cathy said...

Stunnig card Vicky, and I love that image, you have coloured it beautifully.

But you had to do it ... tempt me with another set BG papers I have yet to buy ... and now I am in serious temptation mode!! You are not good for my will power .. or bank balance LOL!!!
Hugs
Cathy xx

Carol said...

Your card definately has the ahhhh factor tonight my special friend! It's really lovely, good luck in the challenges. Lotsa luv xxxx

Pops x said...

Gorgeous creation love the image and fab papers, big hugs love Pops x

Sue said...

Absolutely gorgeous card Vicky, just love everything about it. Sue x

cardmaking bird said...

Beautiful card, Vicky - that image is sooooo lovely, the little girl's face looks so peaceful. Love those papers - so much so that I've already bought them!!!
As for I'm a Celeb - lovin' it, Shaun looked like he was just eating normal food instead of some animal's penis!!! And I totally agree about Stacey and Linford - v funny. Even Nigel's quite amusing. Gillian is awful, my friend worked for her once and said that she's really horrible and her kids are spoilt little brats! Hope she's the first out! Hugs, Marie x

Debbie said...

Lovely image and papers Vixx.
I don't think I have seen this before, cannot beat LOTV stmaps, so nice. I like the new ones od you?
Had a hectic day today and my first day back at Zumba class for 6 weeks, managed it ok, but so tired now. Crafting for a couple of hours (making two calenders) and then watching the Apprentice. Debbiexx

Junie said...

WOW Vicky another beautiful card !! I am having trouble leaving comments hopefully you will see this one !!
I always ADORE the papers you use ... roll on pay day LOL
I agree with you Gillian is really doing my head in BIG TIME !!! LOL

Marianne's Craftroom said...

Gorgeous. Love the sweet image and that papers is lush. Love the vintage look of the 2 combined. Marianne x

Crafty Chris said...

Hi Vicky Just perfect that is a lovely sketch and a beautiful image like the way you placed the flowers, gorgeous papers as well.
Chris x

Donna said...

Wow this is so pretty Vicky, the DP are stunning and so is your gorgeous image...love your little flowers too :) Donna x

Janette said...

Such a beautiful card Vicky,love it.xx

Katina said...

Gorgeous Vicky - you're right, the papers are perfect for the image. I've just been drooling over these papers on the Glitter Pot website! Have put them on my wishlist (which is getting longer and longer and longer....) xx

Noreen said...

Gorgeous card Vicky, what a fab vintage feel to your card xx

Ali said...

Gorgeous - your colouring is fabxx (I think I may have done Shaun an injustice lol he's brilliant sooo funny - oh my I think Gillian will be sacking her agent when she gets home - why go on there if you are vegan!!)

karen said...

Fab card, gorgeous papers and I love the vintage feel too! Karen

Donna Mosley said...

Hi Vicky, love this gorgeous card. the stamp is so cute, love how she's hugging her puppy, Aww bless. Those papers are stunning and the flowers look beautiful.

Donna x

coops said...

fantastic card vicky.love the sweet image and a stunning colour combo and more scrummy yummy papers.tha layout is great too hun :D

xx coops xx

brenda said...

Hi Vicky

What a pretty card, the soft colorus work beautifully.

Thank you for sharing with us at Allsorts this week, good luck and hope to see you again.

B x
Stampalot voucher to be won here

Sue said...

Hi Vicky,wow another stunner and i love those papers:)

Yep totally agree about that Gillian, she is vile and makes my blood boil,i can see trouble brewing in the merged camp very soon.lol Hope Jedward arn't coming in tonight,i can't stand them either.lol i like nigel and Britt:-)

sue
xx

Josephine said...

Lovely card and such a sweet image.

Thanks for sharing your favourites with us at One Stitch at a Time this week.

Paddington fan said...

Gorgeous card, love the soft vintage feel and fab stamp! Thanks for joining us at OSAAT this week for our colour challenge and good luck, love Jacky

Margreet said...

gorgeous vintage card Vicky.....thanks for playing with OSAAT's fav colour challenge!
xxx Margreet

Fleur said...

Hi Vicky, what a gorgeous card, love the colours and the image is a very sweet one
Thanks for joining our challenge at ALLSORTS this week, Good Luck
Hugz Fleur xXx

Jennifer said...

Hi Vicky. Adorable....just love your long forgotten image! Thanks for joining us at F'n'F xx Jenny xx

xGemmax said...

Stunning card as always Vicky....Such gorgeous papers and beautiful image :o)
hugs and xxx

debby4000 said...

Gorgeous, sweet card.
luv
Debby

Lee said...

What can i say.It's totally GORGEOUS.xx

Dora said...

Awwww this is gorgeous, I love the monotone look. Thank you for joining us at OSAAT and good luck xx

Emma H said...

Very cute, hard to believe we can forget such pretty stamps huh? (I'm just as bad!)
Thanks for playing along with Fab N Funky