THANK YOU SO MUCH FOR FOLLOWING ME HUGS & XX

Follow Me

Tuesday, 17 May 2011

I'M NOT TIRED....................

Morning all......!

Well I hope the sun is shining where you are today...was a tad dodgy here yesterday morning...but it turned out to be gorgeous in the afternoon....!

So onto today's card and it's a wee cutie from Pollycrafts...I am so loving these lil' characters...so up my street lol! I have used again some Pink Petticoat papers, a little ribbon and a sentiment from Lili of the Valley........


This chappie is going into the following challenges :-
Sweet Stampin ~ Sketch OR Spots, Strips & Sparkle
Crafty Creations # 118 ~ Anything Goes



I'm not tired ~ Pollycraft



Close up of image



Close up of sentiment



Side View

Items Used

Colouring medium ~ Promarkers & Chalks
Border Punch ~ MS "Scallop Dots"
Ribbon ~ Stash
Nesties

Thank you for looking and all your lovely comments :o)

So that's all from me today...I'm off to do some DT work...trying to get ahead before the summer arrives..Ok I know it's wishful thinking lol..

Oh and don't forget there is a new challenge over at Divas tomorrow!

Hope you all have a lovely day..and I catch ya laters!


47 comments:

Mary J said...

He is just delightful, Vicky! I wanna give him a big hug!!!

Kristel said...

That is a gorgeous card Vicky! Looks real sweet!!
Hugs Kristel

Chrissy said...

Precious wee boy in his PJ's. I just had 2 g/sons that said just that to me not 15mins ago...
Fabulous card Vicky...
Luv CHRISSYxx

Sheila said...

Gorgeous card Vicky and such a cute wee image too! Wanna give him a wee cuddle! Sheila;)X

Whisper said...

How adorable and reminds me of a certain 4 year old!!,Luv Sam x

Ciska said...

Isn't he just the cutest? Really beautiful, as usual :) Good luck with your DT tasks, at least you try and work ahead ;)

Sonia said...

Stunning Vicky as all your cards are, so fresh and clean cut love it.
Hugs Sonia xx

sandy's crafty bits said...

oooo I love him tooo ... he looks like my little ollie when he has just got out of the bath ... lovely card honey ... hope you are enjoying your few days off happy crafting Sandy xx

Debbie said...

Morning lovely- Oh I have had probls commenting on your blog lately (not just yours others too) Hubby has tried to sort it out for me and I have been lucky this morning. Naughty PC!
Your blue card is gorgeous, what a lovely little bedtime boy! Sweet!
Have a lovely day. Dx

Faye said...

Adorable, absolutely to cute. Enjoy your day Sweets. xxx

Fleur said...

Stunning card Vicky ~ he's adorable
Big HUGZ Fleur xXx

Debbie said...

Aww he's so sweet and looks like he needs a big hug, love the colours you have used, have a good week, hugs Debbie x

Sarah said...

Hi Vicky, y'know I like leaving looking at your blog for a few days, then I can spend a bit of time browsing all your smashing cards and having a read - it's a brilliant break for me! Wish I knew where you got all your ideas for your layouts - want to pass some inspiration this way! Cheerio, Sarah

Cathy said...

Such a cute card, and love that image.
Hugs
Cathy xx

Debs said...

Oh Vicky he is such a cutie - now I feel another purchase coming on - I must resist lol!!
Have a fab fay.
{{Debs}} xx

Denise and Louise said...

Such a cute image and great layout. Hugs Denise xx

Dawn said...

Gorgeous male card, just perfect for a little boy. x

Carole of Brum said...

Another fab boy card, Vicky, don't know how you manage to make each one so adorable. CoB

Daniele said...

what a sweetie of a card for a little guy....love the pyjamas
hugs

Anita said...

Aww, Vicky, he's so adorable. Perfect male card.

Janette said...

Well hun, I really hope your enjoying the sun,'cos we're all freezing here, had to get my fur knickers out again...lol...bbbrrrrrrr...


Love your card Vicky, another sweetie.xx

Craftdee said...

One cute card! I love the "clean" tailored look of your cards, and this is no exception. I really like that punch too, no...stop me....I have plenty of punches....

Little K Smith said...

Aw he's sooo sweet! Love his little slippers! :D A gorgeous card Vicky, love the mix of papers and fab layout :)
Kelly.x

Jacq said...

Hi Vicky,
OMG this is just beyond Gorgeous!!! Love this little cutie lol, love the dp's, the colour scheme is just perfect, love the layout. Coloured to absolute perfection as always.
Hugs jacqui xxxxx

Rebekah said...

This is super cute Vicky! What a sweet image hugs Rebekah xx

Marianne's Craftroom said...

Ooh I love Pollycraft and he looks so cute here. Fab card. Marianne x

Pops x said...

Stunning sweetie, hugs pops x x x

Rosietoes said...

Fab card Vicky.

Edna x

Katina said...

Awww, he's gorgeous Vicky. I love his little striped PJs! Don't think you were tired either posting so early! xx

Kathleen said...

What a lovely sweet card, looks like 'butter wouldn't melt'. Lovely papers as always.

Kath x

Wishcraft said...

Love your card Vicky, it's SO cute :o) I've been doing the same - trying to get ahead with DT stuff so I don't have to panic when the kids are off on the LONG holiday... so far, I'm not really getting anywhere! Lisa x

Molecraft said...

Fab image Vicky, not seen this one before! Love the papers too!
Helen x

Kat said...

This is lovely Vicky. Love that sweet little image. He's so cute in his little stripey jammies and holding his teddy.

Kat xx

Dora said...

Aww how cute this is Vicky.. he he I was wondering why the title.. thought you were the one not tired :) Hugs xxx

coops said...

aw gorgeous card vicky.the image is so sweet, i wanna give him a cuddle and your fresh blue colours and design are stunning ;D

xx coops xx

Donna Mosley said...

Sooo cute Vicky. Love how you've coloured him, especially his lovely brown hair. I'm loving the papers you've used. Might have to have a little shopping trip. :o) Hope you got some DT stuff done, I need to knuckle down, I end up paper stroking!

Donna x

Sue said...

Aww! what a sweet image. Beautiful papers, love the patterns and borders and the colour combo is just perfect. Boys pyjamas are nearly always that colour aren't they? LOL Gorgeous card!

Hugs Sue xx

Cazza said...

Suuuuper Cuuuuute Vicky!! What an adorable card and fab colour combo and layout :o)
Hugs,
Cazza
xxx

Noreen said...

Such a cute card Vicky. I haven't been able to blog for a while so don't know when you changed you blog background, but it's very pretty. xx

Jennifer said...

OOoh this is cute Vicky! I just love his little slippers! xx Jenny xx

Uhooi said...

Waw, this card is a cute and nice,,

Uhooi.blogspot.com

Jules said...

Hi Vicky

Beautiful, super neat work as always.

Loving your cute image and fabby layout.

Hope you are having a good week.

Love Jules xx

Vicky said...

Oh Vicky shug I love this he is just lush & I'm really loving the papers you've used this sure is a fabulous boys card hun.
Sorry I didnt get by yesterday kinda pushed myself a tad too much lol so I'm playing catch up before I attempt some DT work lol.
Take care sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Junie said...

What a cute image !!! Love your whole lay out BIG HUGS !!!

Sue said...

Ahh, he's so sweet. A lovely card. Sue.x

Juls said...

just the cutist image!!! he looks adorable in blue!!! Love the layout and your combo of DP's!! Hugs Juls

CherylAnn Robinson said...

A boy in his jammies - how sweet! I love this card. Thanks for playing at Sweet Stampin'.